vineri, 6 ianuarie 2012

Sherlock

vineri, 6 ianuarie 2012
Nu ştiu dacă toată chestia asta o să se transforme într-o nouă rubrică, dar vreau să scriu despre seriale/emisiuni care-mi plac. Acum, o să mă concentrez pe un serial relativ nou, lansat în 2010, care se află la al doilea sezon. Se numeşte Sherlock. Da, e bazat pe poveştile cu detectivul Sherlock Holmes ale lui Sir Arthur Conan Doyle. Poveşti care au fost însă updatate şi aduse în era noastră. Ceea ce mi se pare o idee foarte bună. Altfel te raportezi la poveste şi personaje, în calitatea ta de spectator,când vezi că Sherlock foloseşte un smartphone şi administrează un website. Doctor Watson scrie pe blog şi e fost medic militar în Afghanistan. Înţelegi mai bine toată povestea dacă e plasată într-un context familiar ţie. Pe lângă nota de modernitate dată personajului şi situaţiilor prin care trece, serialul mai primeşte un plus atât pentru jocul actorilor, cât şi pentru realizare.
În prezent, serialul nu poate fi urmărit pe niciunul din posturile TV româneşti. Să sperăm totuşi că AXN (unde a fost dat iniţial) va relua difuzarea lui.
Dacă aveţi şi voi seriale, emisiuni sau chiar filme pe care vreţi să le recomandaţi, please do so într-un comentariu.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Am citit toate cartile lui Sir Arthur Conan Doyle si sunt innebunita de aventurile lui Sherlock Holmes. A aparut si un film, in 2011 cu Robert Downey Jr. pe care as vrea sa il vad. :D

Di spunea...

Am vazut doar prima parte a filmului Sherlock Holmes, din 2009. Mi-a placut foarte mult felul in care Downey Jr. a jucat personajul, asa ca si eu astept sa vad partea a II-a.

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket